Scroll

stiltecabinesop kantoor

Musthaves binnen kantoorinrichting: Privé bellen, ontspannen vergaderen of geconcentreerd werken.

kantoorinrichting palmberg bureau schuifdeurkasten

Onze klanten zijn heel blij met ons

Klanten beoordelen ons met een 10

“De afgelopen maanden heeft TOC interieur op het hoofdkantoor een frisse eigentijdse invulling gegeven. De adviezen zijn zeer waardevol; meedenkend in klantvoordeel. Ze hebben ons verder gebracht. Denk daarbij aan in hoogte verstelbare bureaus, ruime werkplekken aangepast aan de 1,5m economie, geluidsabsorberende panelen en slimme monitorbevestigingen.”

Heinen & Hopman
Inspiratie, speciaal voor jou

Projecten waar we trots op zijn

Class A: Mikomax hushFree.M

Om stil van te worden

Mikomax Hushoffice HushFree nieuw_vergaderunit TOC kantoorinrichting concentratie akoestische hybride werkplek unit
kantoorinrichting over ons
Over TOC

Wij gaan voor duurzame relaties

TOC kantoorinrichting is in 2011 opgericht, en heeft sindsdien een gestage groei en evolutie doorgemaakt.

Ons succes is het feit dat we de focus leggen op klantrelaties en een proactieve benadering hanteren bij het oplossen van problemen. Met passie voor kantoorinrichting streven we ernaar om de werkplekken van onze klanten te optimaliseren, en zo bij te dragen aan een productieve en inspirerende werkomgeving.

Expertsin beleving

Verder nog vragen?

Onze projectadviseurs zijn er om vragen te beantwoorden, oplossingen te bieden en de nieuwste trends met je te delen. Zij geven advies voor het creëren van een kantoorruimte die zowel functioneel als stijlvol is.

Showroom afspraak

Ontdek ons ruime assortiment kantoormeubelen en ervaar de productkwaliteit en functionaliteit tijdens een persoonlijk consult. Tot snel!

Stuur ons een berichtje

Maak gebruik van onze waardevolle expertise op het gebied van het inrichten van kantoren, scholen, zalen of horeca.