IN 3 STAPPEN NAAR EEN VEEL BETER KANTOOR
Is het bij jullie op kantoor veel te rumoerig, heb je rugklachten door een verkeerde werkhouding of ben je simpelweg uitgekeken op het interieur? Wij helpen jou graag met het inrichten van je kantoor, het oplossen van jouw problemen op het gebied van akoestiek of ergonomie.
Op deze pagina gaan we je stap voor stap uitleggen hoe zo’n frisse kantoorruimte tot stand komt.
Stap 1: afspreken
Persoonlijk contact vinden we sowieso heel belangrijk, maar is in deze fase ook essentieel om de juiste afslagen te kunnen nemen. Eerst even gezellig kennismaken dus. We beginnen met het stellen van gerichte vragen om te begrijpen wat jij belangrijk vindt:
- Nog specifieke eisen op het gebied van ergonomie?
- Welke sfeer wil je creëren?
- De bedrijfsidentiteit terugzien in het interieur?
- Hoe zit het met geluidoverlast?
- Voorkeuren in stijl, kleuren of materialen?
Daarnaast informeren we naar praktische zaken zoals het beschikbare budget en de gewenste tijdslijn voor het project. Hieronder geven we in grote lijnen weer wat wij verstaan onder een complete kantoorinrichting.
Stap 2: beleven
Op basis van deze informatie presenteren wij onze mogelijkheden. We bieden een breed scala aan moderne en functionele kantoormeubels, slimme indelingsopties en duurzame materialen.
Wij zetten daarbij producten en oplossingen in als balies en receptiemeubilair, bureaustoelen, zit-sta bureaus, ladeblokken en schuifdeurkasten. Productief vergaderen kan met onze gevarieerde vergadertafels en comfortabele stoelen. Storende geluiden worden geëlimineerd met akoestische panelen en creëer een vredige ruimte. Voor afzonderlijke momenten bieden wij belhokjes, werkcabines en vergadercabines. Verder kunnen we voor presentatieruimtes bioscoopstoel- en auditoriumstoelen inzetten.
Op de afbeelding zie je een concept wat we gemaakt hebben voor een kantoorruimte.
Stap 3: creëren!
Onze klanten zijn heel blij met ons
Klanten beoordelen ons met een 10
De afgelopen maanden heeft TOC het interieur op het hoofdkantoor een frisse eigentijdse invulling gegeven. De adviezen zijn zeer waardevol; meedenkend in klantvoordeel. Ze hebben ons verder gebracht. Denk daarbij aan in hoogte verstelbare bureaus, ruime werkplekken aangepast aan de 1,5m economie, geluidsabsorberende panelen en slimme monitorbevestigingen.
WAAROM ZOU JE VOOR TOC KIEZEN?
Ons thuisCentraal gelegen in Nederland.
Team TOCMeer dan 15 jaar ervaring.
RelatiesWij gaan voor persoonlijk contact.
PrestatiesOnze klanten zijn erg blij met ons.
MilieuWij vinden duurzaamheid belangrijk.
PartnersWe werken met Europese topmerken.
Centraal gelegen in Nederland
Wij zitten (afgewisseld met staan) in Bunschoten-Spakenburg: lekker centraal gelegen in Nederland en daardoor gemakkelijk bereikbaar vanuit het hele land en dichtbij de randstad.
Onze klanten zijn blij met ons
TOC is dealer van topmerken als Wini, Interstühl, Mikomax, Girsberger, Casala en Palmberg. Als kantoorinrichter hebben we inmiddels meer dan 15 jaar ervaring en is onze portefeuille gegroeid tot rond de 110 tevreden, terugkerende klanten.
Persoonlijke relatie
TOC houdt van heldere communicatie en transparant zijn is dan ook één van onze kernwaarden. Ook vinden we persoonlijke aandacht heel belangrijk en hebben er daarom voor gekozen om te werken met één vast contactpersoon per project.
Nóg een reden om voor toc te kiezen
TOC kantoorinrichting heeft bewust de keuze gemaakt om zoveel mogelijk gebruik te maken van Europese merken. Deze merken zijn op het gebied van CO2-reductie een voorbeeld en zij streven naar maximaal gebruik van gerecyclede materialen. Veel van onze merken produceren al 100% klimaatneutraal en zijn gecertificeerd. Om maar een voorbeeld te noemen, Interstühl is sinds een paar jaar BIFMA gecertificeerd.
Bedrijven die besluiten voor kantoormeubelen van Europese merken te kiezen, dragen niet alleen bij aan een duurzamere toekomst, maar profiteren ook van hoogwaardig, kwalitatief, milieuvriendelijk kantoormeubilair dat de productiviteit en het welzijn van hun medewerkers bevordert. Dit is de motivatie achter onze samenwerking met Europese fabrikanten.
Op de afbeelding zie je enkele duurzaamheidswaarden, gebaseerd op een bestaand Palmberg product die wij kunnen leveren.
Projecten waar we trots op zijn
Expertsin beleving
Verder nog vragen?
Onze projectadviseurs zijn er om vragen te beantwoorden, oplossingen te bieden en de nieuwste trends met je te delen. Zij geven advies voor het creëren van een kantoorruimte die zowel functioneel als stijlvol is.
Showroom afspraak
Ontdek ons ruime assortiment kantoormeubelen en ervaar de productkwaliteit en functionaliteit tijdens een persoonlijk consult. Tot snel!
Stuur ons een berichtje
Maak gebruik van onze waardevolle expertise op het gebied van het inrichten van kantoren, scholen, zalen of horeca.